2010-07-11 @ 18:29:01
Slutspurten på jobbet börjar. Jag och Sara sitter och ventilerar och drömmer oss bort till den perfekta kjolen ingen av oss hittar i butikerna..

Har haft en toppen helg faktiskt, som sagt var maxmodansen över mina förväntningar, och gårdagen var inte helt dum den heller. Första gången jag besökte storberget, fick lite nostalgitripp till då man sprang och söp under rockperry eftersom det var rätt många unga ungdomar. Men det störde inte mig det minsta för det blir vad man gör det till. Jag, Ansu, Lena, Heidi, Hanna o Line va i tältet var de spelade R&B + house och shejkade loss med alla 14-16 åringar, det var fankens kul. Sen att DJ'n spelade Sexy Back utan att jag önskade den så gjorde att jag stormtrivdes!

Jag är annars ledig på tisdag, de ahr lovat helt sjukt varmt, över 30 grader.. Så vill någon komma till beachen med moi?? Hör av er i så fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0