2010-07-28 @ 10:32:45
Morrar lite ännu..

För er som inte vet om detta så har jag ärldens sämsta morgonhumör, om någon gnäller på mig, tjatar på mig el dyl när jag precis har vaknat, DÅ är jag ett monster och en riktig surfitta flera timmar framöver.

Detta skedde idag.
Thomas skulle vara snäll och dra upp mig ur sängen för att få mig att springa en morgonrunda, men jag blev ur arg istället och tjurig. Till sist fick han mig att släpa mig ur sängen, arg som ett bi, men det blev en mrogonpromenad istället för länk. Var lika tjurig hela promenaden, frukosten och bilresan till jobbet...

Har nu börjat lugna ner mig och ska börja jobba.



Arg, tjurig, irriterad, irriterande, trött var bara några saker jag var i morse!



Men ha som sagt börjat lugna ner mig och ska börja jobba ordentligt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0