2010-07-27 @ 08:38:45
God morgon sunshine!

Jestas så trött jag var igår, jag och Thomas sov i 4,5 timmar när vi kom hem, skönt var det i alla fall. Senare när vi vaknar så åkte jag och Mamma och kikade på ett köksbord jag ska få, superfint faktiskt. Stolarna var beklädda och mjuka att sitta på, helt perfekta. På hemvägen från stan åkte vi o handlade lite att grilla, så efter vi varit ut och gå med Elvis grillade vi champinjoner inlindade i bacon, korv och åt potatis, italiensksallad och bröd till. MUMS

Jag orkade inte överföra bilderna fårn hemfärden igår, så tänkte göra det nu. Bilderna kommer in lite senare.


Varför kan det inte finnas så fina uteserveringar här som i Örebro??

 

 


Kommentarer
Postat av: lucke

nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill :)

2010-07-27 @ 08:53:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0