2010-07-15 @ 15:01:06
Haloo!

Sitter på jobbet idag från kl. 11-19, sedan är jag ledig fre-sö eftersom jag ska på träningsläger. Jag tänker ta med lilla kameran, stora kameran och filmkameran så jag får ha någon att fota då jag rider så jag får kritisera mig allt vad jag kan, haha!

Igår var det busy dag! Början av dagen skrev jag ju om, men sen fortsatte den lika busy. Kollade ju på hundvalpen och vi valde en brun söt tjock sak, liknade en brun säl nästan, haha. Sen när vi kom hem åt vi snabbt något och åkte iväg till Fammo och firade henne som fyller år.

Tur är det lite svalare idag så jag itne behöver vara avundsjuk på de som solar ;D

Vill tillbaka till stranden :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0