2010-01-14 @ 11:32:59

Haha, jag, Edith och Henrika bestämde idag att vi ska fara någon gång på Ladies night på Lady Pink. Haha, det ska bli så skoj!!

Har bara ngr essäer kvar nu att göra, börjar kännas skönt. endast 3 kvar så har jag gjort alla kompenserande uppgifter jag fått.

Gah, de känns super underligt. Efter sverige resan så har jag varit med T typ varje dag, och igår träffades vi inte, och inte idag heller kommer vi troligen hinna ses. Haha, jag håller itne på längre, jag ÄR en sådan där jobbig flickvän jag avskydde som singel. Stackars mina vänner, jag ber om ursäkt, men kan inte hjälpa de.. Men snart tröttnar jag väl på honom och blir "normal igen"

;)

haha men nu ska jag logga ut.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0