2010-01-14 @ 20:38:14
Mamma var så söt ikväll, hon läser (tydligen) min blogg flitigt, och hon tyckte så synd om min fina pojkvän då hon läste föregående inlägg!

Så nu bara för att red ut detta, och så att inga andra tror/tycker som mamma. Jag kommer nog inte att tröttna på mina Thomas, han gör mig så lycklig, och jag är så nerkärad i honom att det finns inte i mitt huvud något som heter "Annu utan Thomas", nej nej. Jag drev bara lite med detta, eftersom jag blivit sådan där flickvän jag inte tyckte om när jag var singel.

Thomas är det finaste jag har och jag älskar verkligen honom, så om andra trodde annat så trodde ni fel! :D Inte vill man ju vara utan de som får en att må bra, eller hur?


Nu ska jag hoppa in i duschen o värma mig lite.


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0