2010-01-27 @ 17:38:45
Fy, idag har jag haft ont i magen, känt stress och ångest så det kokar över! Fick mess om att jag fått min penkkis dräkt, så ska hämta den i morn, hoppas den är kvar! Köpt även en polo från nelly som jag faktiskt behöver, ett par leggings med dragkedja nertill + armband, allt det där behövde jag. Sen köpte jag från H&M en randig 3/4 ärm randig tröja + snyggt halsband, perfekt till våren!

Jag har blivit super förkyld och hängig, men tänker fara och rida i morn vare sig jag är frisk eller inte, måste få ett andningshål så jag inte kvävs. Ärligt talat så känns det så, spec efter att jag svimmade igår!!

Nu ska jag fortsätta med mina essäer jag ska skriva. Blev klar med en idag, 3 kvar..


XoXo
stressad Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0