2010-01-12 @ 17:05:56
Det har varit så många som frågat vad jag önskar mig till födelsedags present, så nu slänger jag upp en lsita här och kommer att hänvisa hit när nästa frågar! :)



Det finns ett par skor på bianco som ser typ ut såhär, bara att klacken är lägre (ca5-6 cm)
och bredare. Finns bara 1 par 39 kvar (längst in i butiken, nära dessa stövlar i hyllan)

 

 


Babyliss värmespolar

 

 


Halsband, armband och stora fina ringar. Bling bling, silver, enkla med det lilla extra funkar alltid

 


plattång

 

 


En snyg partybag

 

 

nagellack, hårprodukter, och annat flickit går också hem här! Men roligast är ju bara om folk är med en under dagen ju, el man hittar på något roligt tillsammand (men detta gäller inte familjen, av er vill jag ha dendär breda sängen ;) )

 

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0