2010-01-30 @ 11:48:31

shit, igår va de jäkligt många som läste min blogg.. Brukar inte kolla statistiken sådär-ä, men nu har jag lite trist så kollade vad medeltalet är på som läser min blogg och igår va de stor skillnad på de föregående dagarna, o ajg som inte skrev nå extra igår, haha ;)

Hade en riktigt mysig lugn kväll med älsklingen min igår, kollade L.A gigolo med Aston Kutcher, den var helt sevärd. Ingen höjdare, men ahr sett sämre! Men filmen åt vi Ben & Jerrys som Thomas har blivit helt galen i efter jag introducera honom för glassen, haha!

Nu ska vi börja så småning om börja köra till Smedsby var mamma kommer bjuda på lunch, sen ska jag på finskatimme och ikväll kommer min favoritblondin hit (Edith-töntten). Vi ska ta det helt lugnt, basta, göra vegepaj, kolla Sex and the Ctiy o bara ta igen allt vi missat. Känns som jag inte sett henne på 100 år då jag varit sjuk och vi gått om varandra i skolan och bara inte hunnit umgås då det varit så mycke med dittan och dattan!

Men nu ska jag börja föna håret och dra upp Thomas.. Tänkte ladda upp bilder på mina nya skor och det jag fick från nelly,com då jag kommer hem.


XoXo,
Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0