2010-01-10 @ 12:45:39
Jag vet denna layout kanske inte är den bästa, men blev trött på den andra som sagt. Bilden var någon jag hittade på nätet, så den har jag inte gjort själv. Men fick tkr jag den är, men orkade inte jobba med layouten idag, den får bli senare! :)

Blää, då jag hoppade ner i sängen idag så gick mina skinny jeans snder :( nu måste jag åka till stan i morgon o köpa nya! BLÄÄÄ!!!

Fick annars ytterligare en bild av Jarmo, blev tydligen många bra från den shooten då han fortfarande skickar bilder?!



Är den inte bara för cool! Kolla in mina lazer ögon, hihi


 


R.I.P mina fina jeans! <3

 

 

Nu ska jag fortsätta med skolarbete!

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0