2010-01-13 @ 10:16:54
Jag börjar bli så irriterad. Mamma berättade att o man haft mononucleos så kan vissa lättare får förkylningar än tidigare.. Nå nu har jag hostat hela morgonen, och börja få snuva igen, halsen var sjuk inatt också! IDAG STANNAR JAG INNE!!

Lika bra det, har prov i morn, bokpresentation och en essä jag planerat ska lämnas in (den måste inte vara inne, men vill få de gjort!). Så nog har jag att göra fast jag itne rullar mig i snön med alla de andra barnen precis! ;)

GAH, tänk jag bli gammal i övermorgon! fredagen 15 januari fyller jag 19.. (iaf låter 19 så otroligt mycke äldre än 18)


XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: emma

jag har också haft körtelfeber, och nu när jag blir förkyld sväller mina tonciller upp så mycket att jag knappt kan äta eller dricka. Inte roligt alls. Hoppas bara du inte får samma biverkningar som mej! :)

2010-01-18 @ 12:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0