2010-01-13 @ 14:01:00
Tog paus i provläsandet och funderade vad man ska fixa håret på fredag och lördag. Man fyller ju ändå som sagt år, så tänkte göra mig lite finare, iaf på skolan på fredag, om jag orkar!. Lördag kväll ska jag också såklart vara fin, men vet inte vad jag ska ha för käder.

Hittade dessa fina blåsor på Nelly.com, men de kommer ju såklart inte hinna komma hem på posten till lördag om jag skulle beställa den nu.. hmm




Stora problem jag har idag.. ;) Vill ju ha nya partyblåsor hela tiden, de kan man ALDRIG få för många av. Ooh, om jag bara  typ hade lite mera pengar, haha! Ett presentkort till Nelly.com skulle jag ALDRIG tacka nej till, haha!



Mamma kom med ett par värmespolar igår, så tänkte jag skulle prova dem, ifall ajg ska önska egna. Dessa är aningen föråldrade, så vi år se nu om ngr minuter hur håret blev..


rullarna i håret.. Var rätt krångligt till först, men efter 20 min satt alla rullor i håret!

 


Såhär så håret ut då jag tog bort rullarna.. Rullarna är med andra ord användbara.
Men märktejag inte ska snurra de ända upp i roten, blev 90-tals lockar/frisyr då. haha

 


För att vara första gången jag satte i rullarna är jag helt nöjd.
Tur jag provade på, får se omjag orkar med dem på fredag och lördag?? :)

 

 

XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: natta

va fint e blev! :)

2010-01-13 @ 14:15:02
Postat av: Annu

Tack sötis! Det syns ju jag gjort det, men helt bra för att vara första gången man använder rullarna själv :)

2010-01-13 @ 15:35:38
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: sanna

va är de för rullar, och var har du köpt dem? :)

2010-01-13 @ 15:44:13
Postat av: Annu

Kan släng upp ngr bilder på dem i ett inlägg så får du veta :)

2010-01-13 @ 17:20:16
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0