2010-01-25 @ 21:28:26
Ni anar inte hur mycket jag längtar till hösten, då kommer jag börja skriva på ett helt nytt kapitel. Jag kommer börja i någon ny skola, eller ta random kurser som intresserar, eller jobba ett år, eller jaa, jag vet inte vad jag gör. Jag kommer i alla fall flytta ihop med min fina pojkvän. Allt som berör hösten 2010 känns så nytt, så orört, så spännande, så skrämmande, så lugnande, så.. Jag ser bara fram emot det massor, den ger helt nya möjligheter!

Jag vill ha en ny start, en ny skola, nya lärare, och framför allt en utbildning som intresserar mig!! För just nu känns allt som har med skola deprimerande. Skulle jag inte ha Thomas och hästarna, kan jag ärligt säga, att jag skulle inte orka => kollapsa. Mina vänner är såklart goa och rara, annat säger jag inte, men det jag är så trött på med tjejer är att det ska skvallras så mycket. Minsta lilla ansiktsuttryck från någon skall analyseras,  minsta lilla kommentar ska diskuteras, för att inte tala om alla oskrivna regler som man som tjej inte får bryta!! Allt är så omständigt att jag, iallafall, tycker det börjar bli lite för mycket, kan inte vi tjejer coola ner oss lite och låta varandra ha ett privatliv? Allt är så enkelt när jag är med Thomas eller i stallet och rider..

Jag vill inte låta deppig, för det är jag inte. Men jag är trött på att studera i gymnasiet, jag vill kunna skriva "the end" på den delen av min bok, och börja ett helt nytt kapitel, eller helt ny bok nu till hösten som visar att jag lärt mig massor av föregående bok. För jag har lärt mig mer om människor och livet, för att inte tala om den grymma värld vi lever i under mitt 19-åriga liv, än många andra lärt sig som är över 40. För jag har minsann varit med om saker som gjort mig starkare, och mera säker på vad jag känner, tycker och tänker, och kommit underfun med vem Anna-Karin Helén Åkers är!


Här kommer lite biler från min gymnasietid, eller snarare stunderna jag tänker på när någon säger åren 2007, 2008, 2009, 2010!



Det jag kommer att komma ihåg om mig.


Då jag just hade vågat färga håret brunt, efter mååååånga år som blondin


bara några veckor senare klippte jag bort 20 cm


Lika snabbt som de så klippte jag lugg



Det jag kommer att komma ihåg från livet (festerna) innan myndigheten:



Galen natt med Edith på ett tag med strangers


alla stunder vid hoviska med någon öl/cider och roligt sällskap


maskerad konventen (första konventen). Jag sprang runt och fråga alla om de visste vad jag företällde (=barbie)

'
25:e dec 2008, ur rolig party night i en lokal i oravais med Natta och massa andra

'

Andra galna (milt sagt) fester med detta gäng


haha, för att inte tala om alla hemmafester hos syskonen Ståhl




kärlekarna (som aldrig var enkla, haha!)



korssade och fick "krossat" hjärta ngr gånger..
vissa ska inte vara tillsammans. Vi förblev bästa vänner!


haha, ja-a, man kanske var lite för emo där ett tag och tyckte synd om sig (men denna bild diggar jag faktiskt)



hästarna


Vici som jag fick många roliga minnen med


likaså med Eila




min ridtur med syster Ina i sverige


medryttare på Midas var jag ett tag, men slutade efter ngr månader



Minnen jag annars allmänt kommer at komma ihåg!


Min första resa själv utomlands, haha! no comments



språkresan med Natta + lite kärlek där ;)


hundfan som bet mig


f.d Lucia 2006 (jag) kröner nya lucian 2007 (anna)


älskade gammelfammo dog


södernresan jag hade samtidigt som Andreas och Lasse


det jävla renoverande av stallet. haha


Elvis flyttade in i famlijen


Polenresan, går ej att glömma. Det går inte Emilia heller. Gråter varje gång jag tänker på dig! Där du är nu mår du bra, utan alla allergier <3


det behövs bara 1 person för att få dig inse hur det är att älska någon


2009 kommer jag komma ihåg som alla shower, photoshoots och andra keikkor drog igång.



Glömde det som just precis hänt! Jag var brudtärna till älskade syster som gifte sig 30.12.2009 (tack Ina för att du påminde mig!)



livet som mydnig


första lagliga natten på krogen


Vappen



alla roliga, galna, spontana, icke spontana utekvällar med dessa 2! <3


privata chaffisen, guldvärd! Pratstunder som värderas högt! en äkta vän


en galen utekväll med syster i Örebro, oförglömlig på alla sätt och vis! ;D


spontan utekväll med Jannie



JESTAS va många bilder det blev!! Blir nog att avrunda här.. Men det skulle kunna slängas dit en hel del till, men det får vi ta någon annan gång! Det har hänt så mycket de senaste 3 åren, jag känner jag mognat något enormt! Kanske beror på att jag de senaste 2 åren umgåtts med nästan enbart äldre vänner, eller så är det bara en känsla jag har! :)

nu ska jag gå och sova!

God natt!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Ina

Du får ju inte glömma att du varit brudtärna också :) By the way får du använda vbl bilden men inte på fb men här :p



Miss you honey!!

2010-01-25 @ 22:04:10
URL: http://mrsviking.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

hur kunde jag?! Hah, men jag var ju iaf ihågkomsam (?) och satte i bild från vår utekväll ;)



saknar dig med love!

2010-01-25 @ 22:15:23
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Ina

haha. ja jag kommer också ihåg den :p iaf fram till vi kom hem :) Åh...

Får göra en repris snart tycker jag... iaf fram till vi kom hem.. då vi kom hem kan vi göra om så vi(läs jag) kommer ihåg. HAHA

2010-01-26 @ 08:27:52
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

hahahaha, LÄTT att vi gör! Can't wait!!

puss

2010-01-26 @ 08:46:26
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0