2010-01-04 @ 11:53:04

Har nu återhämtat mig från min trip till Sverige. Det var kalas, hade så otroligt roligt, men tyvärr kände jag hela veckan av min mononucleos, för jag var så otroligt trött, försökte trotsa det så gott jag kunde, men efter 12 slaget på nyåret, DÅ kunde jag inte trotsa det längre, kroppen skrek och jag kände varken glädje eller något, var så otroligt trött!

Men nu är jag hemma, blev igår överraskad av min fina pojkvön med 53 levande ljus i rummet, gott vin, godis och en bra film. Precis vad jag behövde! :)

Sen hann jag också fara på kaffe med Pate igår, och den människan hade köpt en julklapp till mig, så nu känner jag mig super hemsk som inte köpte ngt till honom!

nåjaa, nu ska jag borsta håret, tvätta tänderna och åka med min "skitstövel" hem till mig och göra vofflor!

Hoppas ni haft ett toppen nyår! :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0