2010-01-21 @ 20:37:59
Ligger o vrider mig av smärta i sängen som bäst. Har så jäkla ont i magen!! Men jag är stor flicka så jag gråter inte, bara andas tungt när knipen i magen kommer igång.

Igår kväll hade jag annars en kurs för Thomas i hur man fotar och redigerar bilder. Han var super duktig!! För att vara första gången han använder en systemkamera, och över huvudtaget försöker fota "fint", så är jag SUPER imponerad, kolla in bilden han fota och redigera. Jag menar, de är ju i samma klass som mina biler (fast jag inte e ngt pro, men har fotat i ngr år!)



Ser han inte t.o.m. pro ut! ;) hähä



Jag tycker iaf att bilden är superfin! :) (har den själv som bakgrund)



 

Nu ska jag gå o ta en burana o gå o mysa med mamma framför TV'n. HA en mysig kväll allihopa!

 

XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: pessi

jaa faktist jätte fin bild av rosen!

2010-01-27 @ 19:15:20
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0