2010-01-25 @ 15:21:11

Hatar bussar, hatar bussar!  Har varit på möte med en lärare idag, så allt börjar vara på det klara! Men börjar vara lite små trött på all stress som våren kommer att medföra.

Vaknade dessutom med en sådan jäkla smärta i knät. Rörde jag knät eller rörde på benet tog det så otroligt ont att jag slutade röra på det. Nu känns det bara, ingen smärta längre, så undrar var det var? Har samma känsla i fingret nu ist..

Var till Mehiläinen på undersökning idag på förmiddagen. Allt är bra med mig, så det är ju finemang! :D Och efter skolan var jag och provade klänning från Bibi till bröllopsmässan. Vi (jag & Kajsa + 3 till) ska ha 3 ingångar, så det ska bli kul, vi har förr bara haft 1 ingång på börllopsmässan då det är så mycket med klänningarna, men det här bli kul. Vi har från Bibi, Tuhkimo och Botique Beauty.

Nu ska jag gå och värma maten jag gjorde på morgonen till mig och killen min, sen spela lite hockey innan jag far hem till skolarbetet!


XoXo
Annu


Kommentarer
Postat av: Anonym

sku int du kuna ha en frågestund?

2010-01-25 @ 22:04:51
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0