2010-01-07 @ 22:34:33
Det kom ju aldrig bomben med bilder från sverige, så nu kommer den.. Se och njut av vår härliga resa:


29.12.2009


Så här såg vårt mysiga hotellrum ut, som jag och Thomas fick





30.12.2009

Mycket tid gick åt att fixa i ordning inför bröllopet, alla hjälpte till och det var faktiskt roligt



Glas i massor fanns



Söta mamma hade ansvaret över köttet som skulle serveras.. var super gott!!



söta pappa o söta farmor hjälpte till med att fixa köttet



Dukningen börja bli klar, kanske mest där jag hjälpte till



kolla in snyggingarna, nam nam (spec han i mitten)! ;)



Ina är så söt.





31.12.2009



Det blev tidig väckning för min del denna morgon. Jag hade fått hedersuppdraget att sminka bruden (dvs. Ina) Hon blev nöj, så jag blev nöjd. Men var super rädd de skulle misslyckas, har inte sminkat andra på det sättet tidigare.




Sen bar det av till frisörskan, och mitt andra hedersuppdrag som brudtärna drog igång (=dokumentera Inas dag)



Ina blev super fin i håret. Sen bar det av till Magnus föräldrar och vi klädde henne i sin brudklänning. Honvar så otroligt vacker, men varken hon eller Magnus vill synnas på nätet från bröllopet så detta är allt ni får se



sen drog bröllopet igång och jag och Jenny var brudtärnor till en vackra bruden. Det var det finaste bröllop jag varit på, inte för att det var min syster som gifte sig, utan för det var så väl utfört och genomtänkt!




Mitt o Thomas fina sällskap, Jenny och Viktor. Otroligt goa typer



Jag o Thomas. Sen e de rätt mycke filmer, men antar jag inte får ladda upp någon från programmet, vilket jag respekterar. Får se och skratta åt de själv istället. haha



01.01.2010



Båda älskling och jag var trött, när vi steg upp följande dag efter bröllopets festligheter. Blev att åka till festlokalen och städa undan var efter vi fick ta och börja göra oss i ordning för att sitta i bil ngr timmar innan man kom till Örebro, var vi övernattade 1 natt hos Ina & Magnus. 02.01.2010 åkte vi vidare till sthlm med bil och båt över till Finland.




XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ens snygg pojkvän! Ni passar fint tsm!

2010-01-10 @ 11:50:56
Postat av: satu

ooh! va ljuvligt! Ina var säkert jätte vacker :) och du med!

2010-01-10 @ 19:21:36
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0