2010-01-11 @ 10:23:21
Har stigit upp lite tidigare för att läsa en bok (jag vet jag måste må mycket dåligt nu!). Ska ha läst ut den denna vecka till en modersmål kurs. Den är faktiskt bra, men det går ju som vanligt så långsamt då jag läser, men den får en att tänka till!

Ska nu igen slänga in ett bröd i ugnen så jag får min stadiga frukost, eftersom jag börjar så sent hinner jag inte äta lunch före jag kommer hem idag på eftermiddagen.

Men nu skall jag återgå till min bok, och mitt bröd! :)


There's a place in hell for women who don't help each other - Madeleine Albright




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå hallå! :) Min mail krånglar, någon dum inställning som inte vill installera sig så jag kan bifoga bilder.. ska försöka fixa det, men la upp några bilder på min blogg med. har dock beskärt dem så inte Ina syns på vissa, så kan skicka över dem i riktigt format när mailen behagar funka, finns jättefina på oss 3, plus med Annika. Sen med er 3 systrar också bara.. Ina har ju iofs alla våra bilder, så om jag inte får de att fungera så kan du ju alltid fråga henne :)

Ha en fortsatt bra dag!

kram kram

2010-01-11 @ 15:19:43
URL: http://ruorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0