2010-01-10 @ 18:14:53
Har just precis avslutat ett samtal med mina båda fina vänner. Fick så dåligt samvete när jag pratat med dem. Jag har aldrig riktigt varit bra på att höra av mig aktivt, därför måste  den andra parten också höra av sig till mig för att jag ska få tummen ur röven o ringa tillbaka. Men just nu är det så otroligt mycke på gång i mitt liv, vill inte hinna med allt och alla. Beklagar om någon känt sig bortglömd. Bara några veckor kvar så hoppas jag att jag blir mindre busy igen!

Ligger i sängen och ska börja skriva det sista på en essä, men när jag ser på min soffa som mamma slängt mitt överkast på, då ser den ut som en grav på ngt sätt? Scary, vågar inte gå och ta bort det, tänk om ngt äckligt ligger där under?!!!


visst ser soffan spooky ut!! UCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0