2010-01-10 @ 20:47:42
Alltså om det finns någon gång som faktiskt öl smakar gott, så är det i bastu! Har just precis avslutat min basturunda för denna vecka, blev ca 1 h. SÅ SKÖÖNT! Kommer ALDRIG klara mig utan bastu, e fanken den bästa uppfinningen EVEER!!

NU är jag redo för en ny jobbig vecka! Har dessutom stora planer på min födelsedag + helg, men allt verkar gå åt skogen.. :/ Äh, vetja de löser sig på något sätt! :D


 

Börjar annars känna mig riktigt fit for fight igen! För det första har det tagit något enormt på krafterna att vara sjuk, sen att ta igen allt skolarbete tar NÄSTAN lika mycket på krafterna. Tur det blir fest på lördag så man har en morot. Ska också prova på att fara o rida igen nu på torsdag, hoppas jag orkar hela lektionen, men är lite tveksam, vi får se! Hoppas jag orkar, men är utmattad i kroppen helatiden, men försker inte visa det, ingen orkar ju me en lame typ, heh!

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0