2010-01-24 @ 15:57:40
Men har inte riktit känt för att sitta vid datorn de senaste dagarna. Har fått bort magkniper (för stunden), så mår lajbans just nu! :D

Hade en riktigt lugn lördagskväll igår (va tråkig jag blivit :S), satt o åt gott samt spela hockey och rally med boyfriend. Det var så kul! Vi spelade idag på morgonen också, och jag vann i NHL09 på PS2, haha! (hockey alltså)

Sitter nu hemma och ska ta det lugnt. Hade typ bara kommit hem för att umgås med mina föräldrar en stund, men huset är tomt, så det är inte mitt fel att vi aldrig ses nu för tiden, hehe! ;D

Nu ska jag ta och kika lite i nå studentböcker och lägga upp ett lässchema över hur min vår kommer att se ut, med tanke på när jag ska läsa och när studentskrivningarna är!

 


Madonna feat. David Guetta - Revolver





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0