2010-02-28 @ 09:41:14
Det snöar fortfarande där ute. Såg ni hur stora flingor det kom ner igår? Helt mega stora. Skulle ha sådan lust att hoppa in i värmebyxorna + jackan och springa ut o åka pulkka!

Jag har ju börjat höra igen på vänster öra, bara höger kvar så hör jag normalt igen. Så vetja snart är jag friskilainen!! ;D

Bredvid mig ligger fortfarande mr. tjuvsovaren. Jag har varit vaken sedan kl. 10 och börjar känna mg hungrig, så om inte "fanskapet" vaknar snart går jag och äter utan honom.. haha, nej så elak är jag inte.. Bara lite.




I'm so bored I could die



Nu ska jag surfa vidare tills sömntutan vaknar.. Ha en fin morgon allihopa!


XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjusovaren, inte tjuvsovaren ;)

2010-03-01 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0