2010-02-02 @ 11:13:39
har hostat hela morgonen, så gjorde allt jag kunde för att försöka att inte hosta under provet jag skrev idag, men det gick inge vidare! Men provet gick destu bättre, ingen fullpoängare tror jag, men inte dåligt resultat blev det heller! Duktig Annu.

Ligger nu i sängen bredvid min älskling, han är också lite sjuk idag så vi tar det lugnt nu en stund innan jag ska börja läsa på morgondagens prov.

Håller annars på att bli galen, jag slipper inte in på min skolmejl, och dit skickar lärare uppgifter och liknande, så blir galen jag här nu!!

nåjoo, nu ska jag ta o mysa o samla krafter till nästa prov.



sjuklingarna



XoXo
Annu

Kommentarer
Postat av: Ina

yin yang. Krya på er sötisar!

2010-02-02 @ 20:40:12
URL: http://mrsviking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0