2010-02-10 @ 11:42:47

Inatt har jag sovit ur dåligt! Har vaknat stup i kvarten och velat hosta lungorna ur mig, snyta ut hjärnan och funderat hur det är så tyst i lägenheten. Har som sagt sovit över i brändö och blivit så ompysslad, fick varm honung på sängen igår och glass, + att jag blev killad på ryggen, så jag spann/hostade som en katt tills jag somnade.


Idag har jag legat i sängen i flera timmar innan jag steg upp, T försökte nog dra upp mig ngr gånger, men var inte så lätt. Annars ha vi funderat på vad vi ska göra på alla hjärtans dag. Vi har funderat lite smått på att ta in en natt på hotell, bada bubbelpool, äta ute och mysa, för att inte tala om den härliga hotellfrukosten man inte vill vara utan!Nu ska jag kolla ett SATC avsnitt, sen ska jag börja läsa i psykologiboken.


Vad ska du hitta på för skoj på alla hjärtans dag?




 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska kanske gå till Skansen :)

2010-02-10 @ 12:23:54
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Nu ha ja kolla igenom alla bilder :) äntligen! va de va myki ;) men jag ska si om jag hinner förminska å skicka dom ti dig imårån. Orkar int nå mera ikväll! Ha det bra! :)



((Och vi ska nog int göra nånting jättespeciellt på alla hjärtans dag :) vi va ut å åt förra helgen istället :) ))

2010-02-10 @ 22:56:44
Postat av: Annu

Anna - oj va skoj! Hoppas ni får det skoj!



Sara - Super gulligt av dig, ser fram emot dem! :) Ut och äta är alltid så mysigt, vi ha ju snart varit ett halvt år jag och Thomas så vi tänkte vi kunde "fira" det på samma gång nu på alla <3 dag :D

2010-02-11 @ 12:57:15
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0