2010-02-15 @ 11:51:54
Jag hade ju som sagt världens mysigaste vändag/alla <3 dag/valentine igår. Så här kommer ngr foton från hur jag "firade" för de som är nyfikna. :)




På lördags kvällen hade vi bokat bord på Fondis, så där åt och drack vi gott och såg varandra djupt i ögonen. Vi valde att ta hotellövernattningen om 2 veckor istället då vi ska fira lite. <3 Hade dagen till ära lockat håret lite, slängt på mig min kavaj, nya byxor, klackskor och den nyinköpta rosetten i håret!


 


Söndagen började vi med en ordentligt mysigt god frukost på sängen, lät maten smälta ngr timmar och sedan gick vi på en promenad i det fina vädret och fortsatte se varandra djupt i ögonen, hehe


 


Vi promenderade in till stan och gick och åt pizza på Pikku Quatro (de har renoverat och gjort det super snyggt, kan nästan säga det är bättre än Koti Pizza nu). Sen tog vi en kaffe och promenerade hem till Brändö igen var vår Ben &  Jerrys väntade och film. Jag tänkte många gånger under dagen, "det här är lätt bästa alla <3 dag jag upplevt"

 

 

Hoppas ni också hade en fin, fin alla <3 dag! Hade ni det? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaaa!! :D

2010-02-15 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0