2010-02-17 @ 10:56:29
Så har jag varit vid läkaren igen. Tog först blodprov och kollade om mina infektionsvärden ändrats eller ej o bla bla. Fick ny medicin, någon jag skall dra in genom att andas. Så hoppas den gör mig frisk.

Mitt stora bekymmer är nu bara, att jag har nu sedan dec undvikit alla möjliga evenemang som de ordnat för oss ABIn, just för att bli frisk till feb. Har jag blivit frisk? NEJ! I morgon är det penkkis och ABIkryssning och jag är allt annat änf risk. Så jag går nu och funderar om jag måste lämna kryssningen och bara vara med på penkkis, eller om jag måste ta och skippa båda eller vara med på båda?

Antar jag får se det i morgon och avgöra på plats.. MEN JAG VILL SÅ MED!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0