2010-02-27 @ 11:22:53
Jag skall nu dricka 2 liter vatten, och sedan efter 2-3 h åka iväg till hvc och kolla upp vad jag felar denna gång.. Det dök ju upp en ny symptom i morse.. Oh-ja, jag håller på att bli galen på detta elände. Vill bil frisk så jag kan läsa i lugn och ro på studenten, samtidigt som jag skulle få börja röra på mig igen. Känner mig milt sagt som ett fetto just nu efter 3 månaders (mer eller mindre) "sängliggande". Det kan vågen + kläder + "knullhandtag" intyga, hahaha! ;D


 

Men vill sända kramar tilld e som ringt mig, eller skickat meddelanden  och undrat hur jag mår, eller berättar vad de har på gång och vad som händer. Jag uppskattar det otroligt mycket!! Jag vet jag inte är dödssjuk, eller helst mega sjuk. Men efter att ha varit sjuk i 3 månader, och så pass att jag då för snart 3 månader sedan hamnade in på sjukhus, samt att jag efter det har dragit på mig flunssor, inflammationer osv. då immunförsvaret min blev så kass efter mononucleosen, så tycker jag att jag har rätt att tycka lite synd om mig och få lejdon!!

 

Men jag säger som Samantha "I do not do sick person!", visst till några personer vågar jag visa mig ynklig, och kan bara kura ihop mig i deras famn, och bli kliad på ryggen, men helst vill jag verka pigg o kry, och vara lika vild och galen som jag brukar! :D

 

Mest saknar jag festerna och ridningen..

 

Nä, nu ska jag rycka upp mig, dricka vatten, spola nästan, snyta mig och börja läsa på studenten. Lockande, jag vet! haha

 

Ring annars gärna och prata med mig, jag är uttråkad mesta del av tiden, haha!

 

XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Urinvägsinfektion? :( isf..that sucks!!

2010-02-27 @ 15:48:31
Postat av: Anonym

missa ti skriv namne på förra koment..it was mee Lena :)

2010-02-27 @ 15:50:13
Postat av: Annu

Nej det är som tur inte det, var rädd där ett tag, men icke sa nicke! :D

2010-02-27 @ 16:08:26
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0