2010-02-27 @ 10:09:23
Idag skulle jag ha haft fotografering klockan 5, men har sedan 6 i morse haft super ont i magen och sprungit på wc just in case. Så blev att avboka. Känner mig så ynklig igen. Trodde jag inte kunde få mera "sjukdomar", haha men tydligen!

Men nu till något roligare, idag har jag och Thomas varit tillsammans i et halvt år! Båda är lite förvånade, eftersom ingen av oss såg oss som förhållande typer. Inte ens på första eller andra dejten, men sen blev vi fast.. haha. Life's a bitch you know?! haha nå nej. Skulle inte klarat det senaste halvåret utan honom. Har har varit ett enormt stöd då Emilia dog, Damjan dog, jag blev ordentligt sjuk och hamnade in på sjukhus, all stress som varit med skolan då jag varit sjuk. Han har varit och är en guldklimp!

Så grattis till oss! :D


Kommentarer
Postat av: syster

Grattis sötisar! :D

2010-02-27 @ 12:59:51
Postat av: Malin

men gud va söta ni e! ja e jätteglad för er skull att ni ha hitta varandra :)

2010-02-27 @ 13:40:59
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Annu

Tack snälla Malin! :)

2010-02-27 @ 14:40:32
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0