2010-02-15 @ 10:05:29
Nu har jag gjort engelska hörförståelsen och sitter nu o äter frukost o surfar. Mitt emot mig e min fina kille och läser vasabladet o käkar frukost även han.

Har ingen aning om hur hörförståelsen gick, gav sjukintyg över att jag är döv, så hoppas det hjälper mig. Hade på högsta volym så igentligen borde väl ingen annan runt mig behövt ha hörlurar, de kunde höra tsm med mig, haha!

Ska bara ta det lugnt idag och göra allt för att bli frisk, för på torsdag är det Penkkis och ABI-kryssning, vill verkligen inte missa den, så vill bli frisk!!

Nu ska jag dricka Finrexin o mysa lite innan älskling åker iväg till skolan..


Han gör mig faktisk så otroligt lycklig!


XoXo

Annu

Kommentarer
Postat av: satu

Krya på dig gumman!

2010-02-15 @ 13:28:32
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: Annu

Tack ska du ha vännen!

2010-02-15 @ 15:29:29
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0