2010-12-15 @ 21:53:16
Jag hann tänka "YES!" imorgon är det inget program, men så säger mamma "Nog minns du väl spirometri i mrogon?".. Så blir att ta en sväng via sjukhuset igen då..

Har kommit hem för ca 30 min sedan från möte, det gick väl helt bra? Är nu i alla fall föreningens kassör, så då får jag lära mig något nytt i alla fall. Men nu är jag helt slut, är så trött så trött, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen alla gånger. Tog en powernap idag före julklappshandlandet men är helt slut igen. Jag vet det blir bättre o är normalt i min position just nu, men det är irriterande!

I morgon är det ridlektion, då lär jag bli på bättre humör, för just nu är det mycket blandade känslor.. Ibland känns det som "Vart har den positiva, glada, spralliga Annu tagit vägen?", orkar med ingenting.. Nä nu over and out innan jag skriver för mycket jag sen raderar..


Ska gå o käka lite pepparkakor så blir jag väl glad??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0