2010-12-07 @ 15:04:50
Hade ju stegring i morse, men började må bra så var ute och gick med Emma o Charlie i 2 h på eftermiddagen. Men har börjat frysa tillbaka nu så jag har kurat ihop mig under täcket o myser med Leo! Blev på bättre humör efter promenaden i alla fall!! :)

JUST DET JA!! Jag fixade en liten knapp i morse som gör det lättare för dem som gillar min blogg att följa den. :) Det är nämligen en knappen nu här till vänster som ser ut såhär , som ni kan trycka på för att lättare följa bloggen. Andvänder själv blogvin för att hålla koll på de bloggarna jag följer. Smidigt och bra tycker jag i alla fall!


Det kommer sedan upp på följande sätt när ett inlägg skrivits. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0