2010-12-13 @ 15:17:29
Yepp jag är uttråkad så kör en lista jag kopsa av Sofia för att döda några minuter..


Du heter?: Anna-Karin Helén Åkers

Smeknamn?: Annu av de felsta men även A-K

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Den låt jag börjar gråta till är The Beatles - Let it be, för då tänker jag på Emilias begravning och henne.

Beroende av?: Thomas, hatar att vara utan honom inne i veckorna..


Vad tror folk om dig?: Det de flesta har sagt de trott jag varit en "stadsdajjo"/ stropp, men när de pratat med mig o lärt känna mig märkt att det inte är så.

Stämmer det?: Jag tycker själv i alla fall inte att jag är någon stropp eller "dajjo"

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt utseende i helhet, typ?

Hur imponerar man på dig?: Lättare att säga hur man INTE imponerar på mig -> Tro man äger världen, skitnsack, falskhet och sådant.

Brukar du skratta för dig själv?: Till filmer och Leo.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hemlis ;) Nä men de e för personligt att skriva ut..

Har du haft sex idag?: Nej

Hur svarar du i mobilen?: Om jag vet vem som ringer så bara "Hej", annars Anna-Karin

Vem ringde du senast?: Syster äldst (men hon svarade inte :( )

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Älskar dig

Antal timmar sömn inatt?: Ganska exakt 9 timmar

Sov du ensam?: Näe, hade ju Leo med mig. :)

Hur känner du dig nu?: Super trött, ska ta en powernap efter det här.

Vanligaste färg på dina kläder?: Svart, grått, vitt.

Vad tycker du om fötter?: Kunde vara 1 storlek mindre ;) Nä men de är nog bra, håller mig fast på jorden stagit i alla fall

Vad saknar du?: Vad vet jag inte, men vem vet jag

Hade du en bra kväll igår?: Nej den var från rööva. Thomas åkte tillbaka till Tammerfors och jag kände mig bara nere o ville gråta o tycka synd om mig.. Emo

Favorit dryck på morgonen?: Appelsinjuice eller o'boy

När brukar du oftast gå och lägga dig?: Mellan 23-24

Är du blyg?: Om jag är ensam i helt nytt sällskap är jag nog aningen blyg

Sysslar du med någon idrott?: Yepp, har hållit på med hästar o ridit sedan 15 år tillbaka (men först kanske senaste 4 åren jag lärt mig ngt inom ridning hehe). :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Funkade ju för mig och Thomas :)

Har du spytt offentligt?: Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?: Tror nog alla skulle pröva att ha sex om de skulle byta kön för en dag

Är du bortskämd?: Ibland, ibland inte.

Vad gör du i morgon?: Ska följa med Lena Lahti till hennes häst och lära mig om hantering av unghäst/hingst. EXCITED!! Sen på behandling, och på kvällen pepparkaksbak (tror jag)

Vad är det värsta du vet?: Falskhet, skitsnack, getingar, sprutor och sjukhus.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Speciellt de senaste halvåret har man sett vem som är vän och inte när man haft det mindre roligt.. Tyvärr är det först när man har det jobbigt man ser vem som faktiskt är där för en..

Vad är det finaste du fått?: Oj, jag har ingen aning eftersom jag fått så mycket fint genon livet, så jag säker Sex and the City - the shoe box

Du samlar på?: Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Thomas, Ansu & Familjen

När grät du senast?: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Resa, resa resa och spara

Vill du gifta dig?: Ja någon dag

Vill du ha barn?: Inte just nu

Är du musikalisk?: Kan spela piano and that's it.

Vad dricker du helst när du är törstig?: Mjölk, vatten

Bor dina föräldrar tillsammans?: Yepp

Har du någon gång gråtit dej till sömns?: Har väl alla gjort?

Biter du på naglarna?: Tyvärr ibland, beror hur stressad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0