2010-12-09 @ 13:20:12
Ingen av dem vill figurera i bloggen på bild, men det har hänt de kanske dykt upp på bild 2 ggr? Men inte denna gång, nu endast i text.

Mina föräldrar är världens bästa. De har lärt mig så otroligt mycke, men det jag är mest tacksam över att de visat och lär mig är kärlek, att man måste kämpa tillsammans när man älskar varandra, i vått och torrt!

De har uppfostrat mig strängt gällande alkohol, tobak, ansvar och sådana saker. Men det tycker jag bara är bra, för ingen kan väl med handen på hjärtat säga det är bra att en 12-14 åring super? Eller vem kan säga rökning är en bra grej?? Jag röker inte och super mig inte stupfull när jag är ute och festar.

Mina föräldrar har alltid stöttat mig när jag haft det jobbigt. När jag böt skola och hade sjukt dåligt själförtroende o självkänsla som 12-16-åring, och nu när jag varit sjuk. De ha alltid varit en klippa för mig och jag är oerhört tacksam för allt de gjort för mig.

Sen att de skjutsat mig sent om natten för att de vill veta att jag kommer lyckligt hem, och hur de fört mig till ridlektioner i alla olika stall jag ridit i genom åren Sundom, Böle, Jungsund, Gamla Vasa o nu Vörå. Hur de sponsrat med ridlektioner och utrustning så jag ska få göra det jag mår bra av, hålla på med hästar.

Jag är så lyckligt lottad som får ha så underbara föräldrar som lärt mig så mycket, och ställer upp!



De har lärt mig att våga släppa loss och våga bjuda på sig själv, allt är inte så pinsamt hela tiden. Det är få gånger jag tycker något är pinsamt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet :)

2010-12-09 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0