2010-12-07 @ 20:04:05
Jag heter då Anna-Karin men kallas Annu av de flesta, de som inte kallar mig Annu kallar mig oftast A-K. Uppvuxen o uppfostrad av världens bästa föräldrar. Jag har två äldre systrar, Catharina som är 8 år äldre och Annika som är 10 år äldre.

Jag älskar
djur och har alltid haft husdjur. Hästintresset var något jag själv tog upp och är fortfarande enda i familjen som tycker om hästar och rider.

Jag är lätt för godtrogen när det kommer till människor, och har därför de senaste åren konstaterat att få riktigt goa vänner man kan lita på till 110% är bättre än många ytliga vänner. Jag värderar mina nära och kära oerhört mycket. Pratar någon skit om någon av mina nära vänner är jag inte sen att ingripa och säga emot (lite av min negativa sida också att inte alltid kunna hålla tyst när jag tycker något är fel)

Thomas träffade jag förra året i Augusti och är det bästa som har hänt mig. Han har gjort så jag känner jag är nöjd med mig själv idag än vad jag var före jag träffade honom.

Jag tycker om att festa järnet! FEstar absolut inte lika ofta nu som för ett år sedan, men det beror på att jag vill satsa på träningen och inte har så mcyket pengar. Men när jag är bjuden på fest är jag inte sen att tacka ja till inbjudan. :)

Jag tror folk skulle beskriva mig som omtänksam, knäpp, envis, snäll o go kex choklá



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0