2010-12-09 @ 11:46:48
God morgon!

Eller hur mycket jag tycker den varit bra hittills är väl lite se o så med. Som ni säkert förstått efter alla min inlägg om sjukdomar senaste året så har jag så lejdon av att vara sjuk!

Well idag har jag då igen varit och tagit prover. Började med att fara till labben och ta blodprov. Fick gå in i ett annat rum eftersom jag måste ligga ner för att inte svimma, o där tog de någrar rör blod av mig. Sen efter blodprovet blev det prov ur näsan med en lång pinne, jäkligt obehaglit, och efter det både lungröntgen och bihåleröntgen. MEN sen var det klart.

Så nu är jag hemma igen och är helt slut, tror jag ska gå o sova någon timme igen.. Kanske er dag börjat bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0