2010-12-03 @ 15:03:03
Alltså jestas, min mage i morse. Den levde ett helt eget liv, hade sådan hemsk magknip så jag visste inte var jag skulle ta vägen, jäkla antibiotika säger jag bara! Men den blev nog bra efter några timmar så jag åkte nog till gymmet i alla fall, Hanna var idag samtidigt så vi lämnade o dricka glögg o äta pepparkaka efter gympasset. :)

Efter gymmet åkte jag och köpte vinterridstövlar. Vintern kom tidigare i år så kan inte vänta till jul, då har jag nog förfrysit mina stackars fötter. Så vi får bara hoppas nu de är varma, vilket de säkert är, hoppas jag..







Ursäkta kvaliteten, men hinner inte ta foton med kameran, måste städa nu. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0