2010-12-26 @ 12:42:15
Tjohooo!

Sorry får kass uppdatering nu i julhelgen. Har haft fullt program och bara roligt program denna gång! Julen var super härlig, fanns inget negativt med den dagen! Får se om jag slänger upp nå bilder från julafton eftersom bara syster Ina tycker det är OK att vara på bild här i bloggen, man måste ju respektera det! :D

MEN nu kommer bilder från den ÄSSÄ-bra kvällen igår. Började förfesta vid Hanna, gjorde världens godaste bål, sen åkte vi till Ollis o betala in oss kring 8, var där ett tag o sen drog tillbaka till Hanna o fortsatte förfesta till en 11-tiden då vi drog tillbaka till Ollis o hade the time of our lifes! :D

Det var så roligt att träffa människor man inte träffat på aplänge! :)



Tha båål, SUPER GOD!!


Finaste Hanna


Vi var lite romantiska också, höh. Nä men folk måste tro vi är galna lesbiska pumor när jag o Hanna drar igång ;)


Hanna har tappat brösten ;)


De fina tjejerna o Annu


Jag, Lasse o Hanna


Puman min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0