2010-08-16 @ 14:08:19

Hos vem klippte du håret?

- Artistica, Eva Forsman = bäst i test!

 

Vad har varit bäst med sommaren 2010?

- Att jag verkligen fått göra det jag vill, inte kännt jag måste göra ngt. Mycket jobb såklart, men hunnit resa, simma, sola (2ggr), bastat, pussats, festat (2ggr), ätit gott, varit med de jag tycker mest om.


Vilken kväll har vari bäst hittills iår?

- Oj, så svårt! Många kvällar har varit bra, kan inte välja den bästa. Men de jag minns bäst är såklart: studenten, midsommaren och Ansus good bye-party.

 

Vad är det finaste klädesplagget i din garderob?

- Min svarta tighta klänning med öppen rygg och guldkedjor hängades. SEXY!

 

Varför älskar jag dig?

- För att jag är sneela heesten själv! :D


Vad har du för planer till hösten?

- Jag får förhoppningsvis jobbet jag sökt, så jag jobbar och studerar. Hoppas även få en häst att rida på, alltså bli medryttare någonstans.


Hur många utlästa böcker?

- Inga alls, om inte modetidningar och skvallerblaskor räknas?

 

Vad har du lyssnat på i sommar?

- Allt, men Shakira - waka waka, Lady Gaga - Alejandro, Taio Cruz - break your heart har spelats flitigt


Vem utav dina vänner har du känt längst, och vad är bra med han/henne så att er vänskap hållit en så lång tid?

- Oj! Hmm alltså de jag kännt längst kanske jag inte umgås så flitigt med just nu (bor på olika orter), men om jag ska ta de jag umgås flitigast med för att göra det hela lättare, ja då blir det väl Ansu. Men det är som lite lustigt, för vi blev som typ bästa vänner med det samma, haha. så 4 år har vi väl varit bästa vänner, typ?

Nå vi är båda rätt förstående och så. Lätt att skratta, vill andra väl. Haha, men det lätt roligaste med Ansu är då vi är ute på korgen så kan vi få ngt infall och börjar dance battle med varandra, så vi drar värsta "nigga-dance-battle" ni vet de som de typ har i Step up filmerna. Det ser kanske inte lika pro ut som i klippet nedan, men vi har alltid skit kul, haha!

 

 

 

Snyggaste killen i världen?

- Thomas Nygård, lätt!!


Vad drömmer du om i framtiden?

- Bor i förorten, har en man, 2 el 3 barn, häst, hund och trivs med livet. Såklart hoppas jag att jag arbetar med det jag vill och är framgångsrik, men inte viktigast. Att jag trivs med livet och familjen är viktigast


Beskriv dej själv med tre ord..

- Omtänksam, social, envis som synden

 

Vilken karkkipåse är bättre. click mix eller tutti frutti choco?

- Click mix, MUMS!

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är de här frågorna från pemp.papper.fi's frågestund? De verkar så bekanta :)

2010-08-17 @ 20:34:56
URL: http://jessicacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0