2010-08-03 @ 19:38:32
Här kommer bilderna från Ansus överraskningsfest/Good bye-party



Jag flyttade hela morgonen, förmiddagen och eftermiddagen, men sen 4-tiden blev det brottom, då skulle jag hinna äta, duscha och rusa iväg till Ansus lägenhet för att städa den och förbereda inför kvällen eftersom ingen annan hade tid med det.


Salladen förbereds, Hanna, Line och Heidi


Vet inte varför men töntten Heidi ville göra en sådan där pose ;D haha söt!



Jag var ett riktigt monster då jag var så stressad, men hela kvällen blev super bra. Ansu blev super överraskad!


Vi alla hoppade fram och ropade Surprise när Ansu kom innanför dörren, haha ni skulle ha sett hennes min!


Fasiken i bara att ingen filmade när hon kom in, damn


Medan Ansu fixade sig i ordning började vi andra festen


Några av grabbarna som kom lite senare. Ser de inte hårda ut som sten, haha? Riktit revliga typer


Johnny o Calle :)


Vi grillade och åt (läs drack ;) ), mumsfilibabba


Jestas vad jag kommer att sakna dej tjejen! Älskar dig <3


Woops, did I interrupt something?? ;D


Singstar, jag och Emil och jag mot Lena & Edith


Edith o Lena var på party humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0