2010-08-30 @ 14:02:48
Så var man minst igen i skolan! Haha dagen började ju bra, visste inte vart vi skulle. MEN som tur var såg jag Emma som kom som räddaren i nöden och sade var festsalen fanns, så jag och gruppen med borttappade ungdomar hittade till sist till festsalen som var i ett helt annat hus än vi trodde ;)

Annars har dagen gått bra, träffat nya klasskamrater som verkar hur kul som helst. I morgon ska jag och 2 andra träffas på ett ställe för att kunna tappa bort oss tillsammans, för vi har ännu inte gått en rundvandring i skolan, så har ingen aning hur man ska hitta än ;D

MEN nu ska jag passa på att fara ut och springa när jag ändå fick sluta rätt tidigt, ska bara ladda telefonen så jag kan lyssna på musik. :)





Weei jag överlevde första skoldagen! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter lite som min första dag på Arcada :D Vitsi man visste int alls var man sku vara o näär..

2010-08-30 @ 14:37:14
Postat av: Emma

:)

2010-08-30 @ 15:54:20
Postat av: Anonym

Sara - det är inte lätt när allt är nytt! ;) Hoppas du hittar i morgon, hoppas jag hittar ;D

2010-08-30 @ 17:29:47
Postat av: Annu

H. Annu

2010-08-30 @ 17:30:13
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0