2010-08-30 @ 20:48:49
Har varit med Lena i Helsingby och hälsat på Eila (Lenas häst) ikväll. Vi gick ut och gå med henne, hade piku lite markarbete och longerade henne. Det var roligt att arbeta med Eila från annat ställe än ryggen.
Eila skötte sig super bra, och Lena tog foto på mig och Eila, så äntligen får jag gosi goos bilder på oss 2. Jag är ju som sagt hos mina föräldrar i smedsby just nu, så därför kommer inte bilderna upp i detta inlägg utan kommer senare i kväll då jag kommit hem. :) Kan berätta att de är riktigt höst fina! :)


Jag och Eila i vintras på lektion för Sabina Palm. Klipp från en film, därför så bajs kvalitet

Kommentarer
Postat av: pessicat

ååh vad bilderna är underbart fina

2010-09-04 @ 13:32:07
URL: http://pezsi.blogg.se/
Postat av: pessicat

(det inlägget som kom efter dethär menar jag ju förståss..) ;)

2010-09-04 @ 13:34:21
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0