2010-08-17 @ 21:13:44
Okej jag erkänner, jag hatar att träna! Men har precis varit ute och sprungit med min far + hund. Nu känns det skönt och jag väntar på att jag ska sluta svettas så ska jag hoppa in i duschen. ;)

Före jag for och springa var mamma så snäll och kom och handlade till den fattiga studerande, så fick en kavel (heter de så?) och mat. Sen köpte jag även leksaker till Leo och en säle, så nu springer han runt och leker, haha!

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan ätan min efterlängtade sallad. Ska försöka börja äta nyttigare och träna mera (eller rättare sagt träna över huvudtaget) så jag kommer in i ett par shorts jag hade förra sommaren, får inte på långa vägar fast dem nu :(

Så nu måste jag ta me tusan få lite fan i mig o pusha mig!! Blir arg på mig själv!! ;)


Här ser ni själva hur jäkla aktiv jag är med att träna, haha! Är medlem på funbeat var jag skriver in när jag tränat
.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Duktigt med träningen! Och det som är bra är ju att det roligare att träna när man börjar märka av resultat :)

2010-08-18 @ 15:35:42
URL: http://heidilandia_.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0