2010-08-05 @ 14:46:44
Jag var ju på bio igår kväll och kollade Inception. Men som jag gissade hade jag så enormt höga förväntningar att jag inte alls är imponerad av filmen. För mig var 10 euro INTE värt det. Effekterna då fick full poäng otroligt bra gjord, satt flera gånger och funderade hur de gjort de olika effekterna, för det så så "verkligt" och häftigt ut.

Men i övrigt var det inte en film som satt mig särskilt bra i smaken, sevärd ja, men inte värd 10 euro tycker jag!! Thomas var inte det minste förtjust i den.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, ni e dom första som int ha tyckt om filmen nå supermyki. tycker alla pratar så himla mycke om hur bra den e. kul att höra lite andra åsikter också! :D sen visas den väl me bara finsk text också. de e skit.

2010-08-06 @ 11:17:54
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Annu

Det var just det. Man hade hört så jäkla mycket bra om den så jag tror förväntningarna var FÖR höga. Men vi ska se den sen igen, kan hända man missade ngt när de var finsk text.



Sevär ja, men värd 10 euro? NEJ! :)

2010-08-06 @ 13:07:54
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0