2010-08-18 @ 16:50:43
Fick fint besök av Michaela idag. Hon ville se mig, min lägenhet och lilla Leo. Blev mycket prat och var skönt att prata om saker som man kanske inte pratar om med alla. Roligt att se henne i alla fall nu när hon snart försvinner ner till Helsingfors.

Just det ja, fick sälja lite gymnasie böcker, det kändes skönt!! Men tycker det känns hemskt att säga vad man ska ha för dem, helst skulle jag bara vilja ge bort dem, men jag har ju ändå varit så dum och köpt nya av allt så har ju ändå satt ut stora summor på dem ochd e flesta är i mycket bra skick.. voi voi..



Leo och Mikkis in action, haha



Kommentarer
Postat av: satu

oh gud va leo är söt! kattungar är nog de sötaste som finns ;D

2010-08-19 @ 14:28:18
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0