2010-08-09 @ 16:29:21
I natt åkte då Ansu iväg till Sverige, Malmö, föt att påbörja ett nytta kapitel i hennes liv. Kommer att sakna henne något enormt, men tack och lov för skype, hehe!

Hur som helst, idag har det varit full rulle från morgon ikväll. Jag vaknade av att Leo pep för någon (läs Annu i sömnen) hade stängt dörren till wc, och lilla Leo var skitnödig.

Sen kom Ida hit och kikade på Leo och lägenheten, var så roligt att se henne igen, länge sedan man suttit ner och bara pratat med henne. Vi åkte in till stan och lunchade ihop på Café August, jag åt en mumsig kycklingsallad, rekommenderar varmt. :)

Efter lunchen sprang jag runt på stan och gjorde lite ärenden, bl.a. hämtade jag ut paket från posten och tog reda på information om en ev. arbetsplats. Men mitt i allt springande stötte jag på Malin på torget när hon precis slutat sin dag på jobbet, så vi stod och pratade en bra stund och bestämde kaffe i morgon, även hon ville se Leo och lägenheten, så det ska bli skoj!

Nu tänkte jag ta och förminska fotonen och gå igenom dem så jag kan slänga upp några hit! :D Hörs om en liten stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0