2010-08-31 @ 16:39:27
Nåjaa, nu är jag äntligen hemma. Jag skulle ha skrivit ett blogg inlägg i morse, men internet fungerade inte då så blev inget av de.

Har nu i alla fall haft skola mellan 08:15-17:00  så jag är helt super trött! Övervägde faktiskt att fara till Ollis ikväll, men har ingen ork alls, ska i morgon ut med ett par tjejer från klassen till Fontana, så då blir det ju party. :)

Ikväll ska jag ut till Helsingby och rida på min fina Eila skrutt. :) Som bäst har jag pappa här som ska försöka fixa duschskåpet åt mig så jag kan duscha utan att blöta ner hela badrummet efter jag varit och rida ikväll ;)

 


Kommentarer
Postat av: jenny

jättehärlig bild! :)

2010-09-02 @ 20:04:22
Postat av: Annu

Tack ska du ha! :D

2010-09-02 @ 20:55:59
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0