2010-08-27 @ 11:18:53
God morgon!

I morgon är det ju villavslutning, har alla sina planer klara? Själv ska jag efter jobbet dra till villan med Thomas (som förövrigt kommer hem idag, weeei!!) och bara ta det lugnt! Ska bli skönt!

När jag var liten såg jag alltid super mycket fram emot villavslutning, vi åt gott, smällde allat man kunde smälla (mattare, pansarvagnar, "bomber", raketer m.m), lekte, och spelade spel med mina kusiner. Det var alltid super roligt!

Men de senaste åren har jag firat med andra, kompisar vill säga. Visst det har varit underhållande det också, men jag älskar traditioner och inget kan vara bättre än att få fira en traditionell villavslutning, midsommar, och julafton. Så i år ska jag visa Thomas hur vi firar villavslutning, bara att mina kusiner inte kommer till villan i år.

Ska bli så mysigt med god mat, bastubad, nattdopp, raketer, öppen brasa, pidor-spel och min fina pojkvän o familj! <3.

Ska bli så mysigt o skönt!!!



Haha, ska föreställa raketer. Mina kunskaper i Photoshop är inte de bästa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0