2010-08-23 @ 13:50:22
Jag vet inte vart mitt tidigare inlägg försvann? Hur som helst har jag varit busy hela morgonen, sitter som bäst och äter. Jag har ringt ärenden, uppdaterat hemsidan, för tillbaka bilen jag lånat och sådana grejer.

Hade tänkt fara ut och springa idag, men sitter och vaktar telefonen som en hök så jag inte ska missa ett viktigt samtal. Min telefon har nämligen tydligen fått något fel, så hoppas inte den bråkar med mig nu.

Hur som helst så blir det en busy dag. Ikväll ska jag med Sara och rida, hon ska kanske börja rida igen så vi ska kolla det ikväll om hon fortfarande vill. :D

Tar med kamreran så det blir nog bildbomb ikväll kan jag tro.

Nu ska jag ta och äta upp maten  och fortsätta vakta telefonen min. :)

Hörs senare!



Min mat, fisk och massa grönsaker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0