2010-08-22 @ 11:53:26
Gooooood Morgoooon!

Idag är man nog slö, inte för att jag drack så mycket igår utan för att jag inte har vanan inne att festa tydligen. Vad har hänt med mig??

Hur som helst så var festen igår helt super skoj. Vi var först då vid Natten och umgicks och sedan drog vi vidare til krogen. Först hade jag tänkt att jag kanske inte skulle ha fortsatt med ut, men fick sådan party feelis så jag joinade. Blev ändå en rätt tidigt kväll för mig eftersom jag hade jobb följande dag, alltså idag. Men roligt hade jag och det var roligt att lära känna nytt folk. :)

Slänger snart upp bilder hit från kvällen igår :) Ska bara förminska dem och titta om det blev ngr bra bilder helst först. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0