2010-08-18 @ 11:26:01
God morgon allihopa!

Vaknade för 1,5 h sedan. Skönt att få sova länge idag, länge sedan sist. Har ätit frukost med Leo och satt på hand säle för första gången, den är lite stor, men han ska bara vänja sig med den ännu så det gör inte så mycke. Jag filmade ngr filmklipp på hur han rullade runt här lägenheten de första minutrarna (klippen kmr upp senare när jag orkar gå efter sladden ur lådan ;) ). Nu ligger han bara på mitt bröst och bryr sig inte om  sälen längre. :)











Kommentarer
Postat av: joa

löns ti köp sele i kattunge storlek. han kan slit se ur hande selan...

2010-08-18 @ 18:40:52
Postat av: Annu

Jag är medveten om det. Men tänkte bara vänja honom med att ha något runt sig. Han växer så snabbt så får se.. ;)

2010-08-18 @ 21:57:09
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0